piątek, 28 czerwca 2013

TRUSKAWECZKI I SERWETECZKI

Bardzo dziękuję za miłe słowa, komentarze.

Ostatnio mam niedomiar czasowy - zapewne wiele z Was ma to samo - każda godzina, minuta sekunda na wagę złota. Praca, rodzinka, dom, ogród, przetwory, moje kochane robótki, książka - jak na karuzeli ............ ale i tak to wszystko bardzo kocham

Końcówki lnu obrobiłam szydełkiem i powstały takie oto serwetki. Takie niekompletne kompleciki: niebieski, ecru, żółty i łososiowy
 
 
 
 
 
 
 
 
Ponieważ sezon truskawkowy lada moment się skończy, a w ogrodzie mam takie właśnie "okazy", trzeba  pomyśleć o zimie.
 
 
robię kosteczki mrożone
 
obowiązkowo nalewka
 
i oczywiście dżemy
było też i ciasto, ale niestety nie zdążyłam zrobić fotki, bo znikło z blaszki.
Posted by Picasa

12 komentarzy:

  1. Urocze serwetki! Na widok przetworów ślinka leci!
    A spiżarnia z ubranymi tak słoiczkami wygląda fantastycznie, jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful, beautiful, beautiful...the doilies...yummy, ymmy,yummy...the strawberries...
    Have a nice weekend !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie truskawki już się kończą ale dżemu zrobiłam:) serwety bardzo ładne ożywią mieszkanie zimą pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety jak u każdego czas strasznie szybko ucieka...
    Serweteczki są świetne !!!
    A te przetwory.... mniam....
    Smaka mam już na truskawki...
    Ale nie mogę podjadać, bo braknie do ciasta :D
    Miłego wieczorku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja dawno nie widziałam takich serwetek.Pamiętam moją mamę,która obrabiała płócienne kółeczka tworząc takie cuda;)
    Prześliczne są te prace,a kolory ...miodzio;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Serweteczki prześliczne. Chyba rzeczywiście mało kto robi teraz takie cudeńka. Truskawki - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serwetki.Przetwory w przystrojonych słoiczkach wyglądają smakowicie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne serwetki! Truskawki i przetwory bardzo apetyczne!! Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowicie tu u Ciebie :) a serwetki są śliczne :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne serwetki!
    U mnie truskawek w tym roku niewiele, wiec tylko do podjadania ze śmietaną na bieżąco ;o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj pracusiu, ale od czasu do czasu mgła byś wpaść- serwetki cudo , dżemy z truskawek na placuchy - miód malina pozdrawiam i zapraszam Dusia

    OdpowiedzUsuń