wtorek, 11 września 2018

LAWENDOWE WORECZKI

Zbiory lawendy w tym roku były wyjątkowe,


więc wymieniłam wszystkie woreczki z szaf



 

 

 
 i starczyło jeszcze na prezenty



I jeszcze pochwalę się wygranym konkursem fotograficznym z bloga Sielski Dom i Ogród.  Poznałam tam przemiłą właścicielkę z bajecznego ogrodu - Anię, która jest wspaniałą kobietą, z wielkim zapałem odrestaurowującą dawną szkołę, do tego cudownym ogrodnikiem/ogrodniczką i jeszcze robiącą przepiękne fotografie. Wielce uzdolniona i pracowita kobieta. Warto odwiedzić to magiczne miejsce. Ania oferuje dużo atrakcji - sami zobaczcie opisuje je na swoim blogu. Ja tylko zamieszczam zdjęcie domu, w którym mieściła się szkoła na dowód, że tam byłam nie wino, ale pyszną lemoniadę lawendową piłam.

 Pozdrawiam Wszystkich serdecznie
 

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :). Lawenda to cudna roślina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja przekwitła........miałam na głowie nie przewidziane wydarzenia, świetne woreczki i praktyczne pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne woreczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zbiory lawendy u Ciebie . U nas był słabo kwitła w tym rokę. Woreczki piekne poczyniłaś. Szkoła nabiera wyjątkowego charakteru .Gratuluje wygranej , buziaki zasyłam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pachnące są takie woreczki i jak nic każdy powinien je mieć ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie woreczki sa świetne, kiedys takie dostawałam od znajomej, pięknie pachniały

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne woreczki tym bardziej, że lawendowe... i widzę lawendowy napitek... w tym roku i ja robiłam soczek z Lawendy
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń