piątek, 26 lipca 2019

TAKIE TAM

Dziękuję za miłe komentarze pod ostatnim moim postem.
Wstążeczek u mnie sporo i zawsze problem, gdzie je trzymać - w koszyczku, w pudełeczku - owszem dobry pomysł, ale wygodniejszy do użytku okazał się taki oto stojaczek. Zrobiłam go z kawałka brzozy i patyczka.
 


Dostałam trochę czereśni, zrobiłam dżemy i nastawiłam nalewkę.


 I jeszcze oczywiście zdjęcie z ogródeczka, gdzie wszystko kwitnie i jest bardzo kolorowo.
 Pozdrawiam wszystkich gorąco i udaję się na zasłużony urlop.

4 komentarze:

  1. Fajny wymyśliłaś stojaczek , bardzo praktyczny . Dzisiaj zbieramy wiśnie na nalewkę. Twoja wygląda rewelacyjnie . Miłego weekendu 🍎🍒☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na uporządkowanie wstążeczek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Que lindas flores e a compota de cereja parece deliciosa. Cumprimentos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh very cute flowers darling
    xx

    OdpowiedzUsuń