niedziela, 11 marca 2018

ZIELONE SERWETKI

Dziękuję bardzo za miłe komentarze pod ostatnim moim postem.
Zaraz zabieram się za świąteczne robótki, bo widzę że u Was praca wre, ale jeszcze pokażę serwetki, które kolorem nawiązują do zbliżającej się  pory roku - wiosny. 
Został mi kawałek materiału - lnu długi pas, z którego praktycznie nie miałam pomysłu na co wykorzystać. Dobrałam do niego kordonek i jakoś tak samo wyszło.
 


 





 A z pozostałego kordonka starczyło na komplet serwetek



A na koniec zdjęcie mandarynek, które kupiłam z takimi pięknymi gałązkami.
 Wyglądają jakby dopiero co były zerwane.


 Wszystkich bardzo gorąco pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne serwetki! Połączenie lnu z kordonkiem chyba nigdy nie wyjdzie z mody i jak widać, świetnie się prezentuje!Komplet małych serwetek- prześliczny! Jesteś dobrze przygotowana na powitanie wiosny, Dusiu! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę szczera. Komplet małych,zielonych serwetek wygląda cudnie. Natomiast jeżeli chodzi o bieżnik,to według mnie zielonego kordonka jest trochę za dużo w stosunku do lnu. Pięknie za to wygląda lniana serwetka z węższą, zieloną obwódką.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne połączenie
    i te małe serwetki cudne, wiosna

    OdpowiedzUsuń
  4. Te okrągłe serweteczki są prześliczne .

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezent dostałaś .Twoje serduszka są piękne.Serdecznie pozdrawiam .


    RoyalRuby
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  6. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń