piątek, 1 grudnia 2017

KOŁNIERZYKI

Bardzo dziękuję za miłe komentarze pod ostatnim postem.
Święta coraz bliżej i wiem, że już prezentujecie swoje piękne, świąteczne prace. Ja też pomału coś tworzę, ale to w następnym poście. Teraz znajoma poprosiła mnie o zrobienie szydełkowego kołnierzyka do bawełnianej bluzeczki. Tak mnie poniosło, że na jednym kołnierzyku się nie skończyło, co oczywiście sprawiło to wielką radość.
 
 
 
 
 

 I jeszcze zrobiłam, tak na biegu, do powieszenia takie koszyczki na drobiazgi
 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie

 

8 komentarzy:

  1. Kołnierzyki wyszły cudowne . Koszyki pomysłowe i praktyczne na wszelkie drobiazgi. Czekam na świąteczne prezentacje , pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Supr wyszły, każdy inny to na Mikołajkowe upominki jak znalazł pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne kołnierzyki! Koszyki- przyborniki też ładniutkie.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kołnierzyki!!! Wspaniałe koszyczki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kołnierzyki będą piękną ozdobą do bluzeczek.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, twarzowe, eleganckie kołnierzyki. To jest to, co bardzo lubię ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Same śliczności! Czekają na mnie nowe kordonki, no ciekawe jak będą sprawować się w szydełkowej pracy. Takie kołnierzyki to teraz skarb i unikaty:) Uściski ślę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe kołnierzyki i koszyczki :)

    OdpowiedzUsuń