sobota, 19 listopada 2016

POWROTY

Jestem, jestem.....
znów mała przerwa spowodowana tym razem poważnym remontem, kłopotami z pracą i szefem, który nie dawał normalnie pracować, żyć i funkcjonować oraz wyjazdem do sanatorium. 
Oczywiście robótki nie ucierpiały, dzięki nim nie "zwariowałam". Sukcesywnie będę pokazywać co nowego tworzyłam.
Na początek wyhaftowany krzyżykiem pachnący woreczek z lawendą, zebraną na koniec lata z ogrodu. 
 
 


A to spełnienie moich marzeń- kominek 

 

Wszystkich bardzo serdecznie pozdrawiam, życząc dużo uśmiechu na co dzień




6 komentarzy:

  1. I taka piękna piwniczka została zalana :):):)
    Kominek piękny, pokój kompletnie inny.
    Sama mam od lipca ciągły remont, który będzie trwał do przyszłego roku bo robimy sami, więc doskonale wiem o czym piszesz.Stare domy to stare domy.
    Woreczek śliczny, zbiór lawendy ładny.Mole bójcie się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Małgosiu ! Sporo się działo u Ciebie . Możesz być dumna z kominka , bo jest rewelacyjny !!! W sanatorium zapewne powstało wiele dziergotek . Nasza pasja to odskocznia od codzienności i lek na całe zło tego świata . Woreczek z lawendą cudny , piękny hafcik . Dziękuję za miłą wizytę u mnie , udanej niedzieli i pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  3. Woreczek cudny, salon po remoncie wspaniały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kominek...
    i zapachniało lawendą :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny woreczek, ojej ale dziura- nie zazdroszczę takiego remontu.....ale kominek cudny powstał :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń