wtorek, 1 października 2013

RÓŻNOŚCI

Wszystkim bardzo dziękuję za przemiłe komentarze pod moim ostatnim postem.
Bardzo lubię słoiczki z "kapturkami". Zapewne na moich zdjęciach widzicie, że każdy słój, słoiczek ma nakrycie. Tu kolejne, szydełkowe, takie maluśkie
 
 
 
 


ale moje zapasy na zimę mają już kapturki z materiału.
 


I jeszcze końcówki lawendy powiązane w bukieciki 
 


zasypane cukrem na aromatyczny cukier lawendowy


a z końcówek wypchane serduszka, które uszyłam, jako zapachowe zawieszki do szafy. Jednym słowem lawenda wykorzystana do cna.

Zbiory jeżyn na sok i oczywiście na nalewkę
 


Pozdrawiam gorąco!
Posted by Picasa

12 komentarzy:

  1. Twoja spiżarnia robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te słoki w rzędach... I każdy z kapturkiem... jak z bajki :))
    Cudna, cudna lawenda.
    Jadłam w tym roku lody lawendowe...
    A taki cukier lawendowy to do czego się używa?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są Twoje kapturki na słoikach.
    A spiżarnia... wspaniała.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i stylowo w Twojej spiżarce. Nowy szydełkowy kapturek uroczy. Lawendę jako kwiat i roślinkę bardzo lubię ale zapach nie za bardzo mi odpowiada za to smak nalewki jeżynowej na pewno odpowiadałby mi. Pozdrawiam i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażenie Twojej spiżarni! A jeszcze te "czapki" na słoikach - podziwiam:) Ja mam także każdy słoiczek podpisany ale bez nakryć głów:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No powiem Ci,że zawartość Twojej spiżarni jest po prostu oszałamiająca;)Mało tego,to wszystko tak pięknie ubrane,że można nawet nie jeść tych przetworów, tylko cieszyć oczy ich wyglądem;)
    Zazdroszczę;)
    Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana kapturki prześliczne!!! A spiżarnia wspaniała, jestem pod wrażeniem!!! Lawenda przepiękna! Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam tyle słoików na zimę ale zazdroszczę tych regałów ja nie ma tyle miejsca a zima pewnie już nie długo pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak napisałaś, że każdy słoik ma swój kapturek to pomyślałam, że niedużo musiesz mieć tych słoików. A tu... O żesz Ty! Dużo roboty miałaś, ale wyglada to uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  10. O mamuniu! Ale kolekcja słoików ;o) Napracowałaś się ;o) Śliczne kapturki, też je bardzo lubię ale jakoś nie miałam czasu sobie wydziergać w tym roku ;o) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak pięknie u Ciebie w piwnicy ;)))) super bardzo mi się podoba :))) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ja Ciebie podziwiam... Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń