poniedziałek, 6 sierpnia 2012

WAKACJE - WSPOMNIENIA

Porządkowałam wakacyjne zdjęcia i postanowiłam niektórymi z nich podzielić się z Wami. Oczywiście to są tylko zdjęcia, jak to sobie nazwałam "pracownicze", gdzie połączyliśmy rodzinnie przyjemne z pożytecznym. Cały album wakacyjny zawiera ok 600 zdjęć z przepięknych, malowniczych i ciekawych mazurskich miejsc. 


Łódeczka, jachcik - tudzież inny obiekt pływający - nie mój, ale nazwa ciekawa, oczywiście zainspirowała mnie do zrobienia nalewki z leśnych malin, które są aromatyczne, przepyszne, o przecudnym kolorze.
 


to też nalewka


Boróweczki i jagody -  ciąg dalszy obfitości mazurskich lasów.
 
 

... a wieczorem naleśniki z serem, śmietanką i różnością owoców leśnych oraz pierogi z jagodami mniam, mniam





i obowiązkowo spacer - dla zrzucenia kalorii 
 
... i po urlopie ...
Posted by Picasa

4 komentarze:

  1. Ale Ci zazdroszczę tych rozmaitości i takie pyszności na koniec:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Też Ci cichutko zazdroszczę. Uwielbiam las i cieszyć się jego darami. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mazury mają swój niepowtarzalny urok, też co roku tam jestem pod żaglami. Jagodami i grzybami się objadam:) Pozdrawiam

    http://wyskoczyospodpazurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tymi pierogami mnie ostatecznie przekonałaś do lata, jako preferowanej pory roku, bo lubię każdą z czterech :)
    UWIELBIAM pierogi z jagodami i śmietaną!!! W ogóle warto byłoby założyć fanklub pierogów z jagodami :D :D :D

    OdpowiedzUsuń